19 Nisan 2009 Pazar

Cezmi Ersöz`ün ikinci şiir albümü raflarda

Cezmİ Ersöz, kitaplarında yansıttığı tatları, hisleri, duyguları albümde de yoğun bir şekilde hisettirerek dinleyiciye veriyor. Ersöz`ün şiirlerinden bestelenmiş şarkıları müzisyen Vedat Sakman, Haluk Çetin, Leman Sam seslendirirken, `Kendini Saklama Çiçekleri` albümünde 15 şarkı bulunuyor.
Albümle ilgili konuştuğumuz Cezmi Ersöz, üç- dört yıldır beraber çalışma yaptıkları Haluk Çetin`le, yola çıkarak albüm çalışmalarına başladıklarını söyledi. Ersöz, `Bunu ortak dostumuz Vedat Sakman`a ilettik. Sakman, sıcak baktı ve 6 aylık bir albüm sürecine girdik. Şiirlerimin iki tanesini Vedat Sakman besteledi. Bestelerden birini Sevgili Leman Sam seslendirdi. Albümün en çok öne çıkan şarkısıydı seslendirdiği şarkı. Besteyle ses çok uyuştu. Üç şiirimi Haluk Çetin besteledi. Geri kalan şiirlerimin fon müziğini Vedat Sakman yaptı. Bu başarı da bu dört insanın ortak duyarlılıklara sahip olması, dokularımızın birbirine uyması çok önemliydi. Vedat Sakman`ın şarkılarına baktığımız zaman yakın temalar görürsünüz. Aşk, yalnızlık, yaşamın içindeki küçük sıkıntılar, bastırılmış duygular, vedalar, imkânsızlıklar gib hepsi hüzünde birleşir.
Albümü elime aldığımda olağanüstü bir duygu hissettim. Daha önce de böyle bir albümüm çıkmıştı ama bu kadar profesyonel olmamıştı. Dinlerken şiirlerimin çoğaldığını hissettim. Daha da çoğalmış, daha da büyümüş gibi geldi bana. Bazen de benden çıkmış bana ait değilmiş gibi geldi. O kadar çok benimsedim ki bu çalışmayı yeniden şiirlerimi toparlıyorum. Tekrar yeni şiirler yazıyorum. Şiir yazarken Vedat Sakman olsaydı ne düşünürdü, nasıl bestelerdi diye aklımdan geçiyor. Leman Sam olsaydı nasıl olurdu onun sesiyle diye düşünüyorum artık. Müzikle şiirler kardeşliğini yaratmış oldum bu albümle. Bence şiirler ilgilenmeyen müzisyenin başarılı olacağına inanmıyorum. Aynı şekilde müzikle ilgilenmeyen bir şairinde kalıcı bir şair olacağını düşünmüyorum` diye konuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Clicky Web Analytics